Hírek

Látogató számláló

0
0
0
2
9
8
0

Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

  1. A Szolgáltató

Üzemeltető: Duna Kerékpár Kft.
Alapítás éve: 2012.
Székhelye: 1136. Budapest, Szent István park 25. IV. em. 4.
Telephelye: 1137. Budapest, Katona József u 3.

Cégbírósági bejegyzés szám: 01 09 987721
Cégünk adószáma: 23983786-2-41
Cégünk EU adószáma: HU23983786

  1. A Megrendelő

A munkalapon feltüntetett személy.

  1. A Szolgáltatás

A Megrendelő által Szolgáltatónak átadott kerékpár és kiegészítői (továbbiakban: kerékpár és kiegészítői) meghibásodásának javítása, üzembe helyezése, alkatrészek felszerelése, cseréje díj ellenében.

  1. Az ÁSZF tartalma

Jelen ÁSZF tartalmazza a Szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos általános feltételeket, így Szolgáltató és Megrendelő jogait, kötelezettségeit, valamint egyéb, a Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
Jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi az egyedi megrendelésnek, így kizárólag az egyedi megrendeléssel együtt alkalmas joghatás kiváltására.
Az egyedi megrendelésben és a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint az 1959. évi IV. törvényben (Ptk.) foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

  1. A Szolgáltatás igénybe vétele

Megrendelő a javítani kért kerékpár és kiegészítőit munkalap felvétele mellett adja át Szolgáltatónak. Megrendelő a munkalapon feltünteti nevét és elérhetőségeit (saját belátása szerint e-mail címét), a kerékpár és kiegészítői azonosítását szolgáló adatokat, valamint megjelöli a kerékpár és kiegészítői általa észlelt hibáját. Felek a munkalapon tüntetik fel a javítás várható időtartamát. Amennyiben Szolgáltató a javításra vonatkozó megrendelést elvállalja, úgy a kerékpár és kiegészítőit átveszi és a munkalap egy Felek által aláírt példányát Megrendelőnek visszaadja. Felek között a javítási szerződés jelen ÁSZF elfogadásával, a munkalap aláírásával és a kerékpár és kiegészítői átadásával jön létre. A munkalap felvétele időt vesz igénybe, ezért ezt kérjük kalkulálják be. A munkalap felvételétől eltekinteni nem tudunk!

 

 

  1. Jogszavatossági nyilatkozat

Megrendelő jelen ÁSZF aláírásával kijelenti, hogy a Szolgáltatónak átadott kerékpár és kiegészítői tekintetében rendelkezési és használati joga áll fenn; kijelenti továbbá, hogy harmadik személynek nincs olyan joga, amely a kerékpár és kiegészítői Szolgáltató általi javítását akadályozná vagy korlátozná. Megrendelő szavatolja, hogy a kerékpár és kiegészítői felett jogszerűen szerzett rendelkezési és használati jogot.

  1. A kerékpár és kiegészítői javítás

Szolgáltató az átvett kerékpár és kiegészítőit a munkalapon jelzett hiba feltárása érdekében bevizsgálja. Amennyiben a bevizsgálás eredményeként kiderül, hogy a jelzett hiba javítása bonyolultabb vagy költségesebb, mint ahogy az előzetesen várható volt, úgy Szolgáltató magasabb javítási díjra tarthat igényt. A javítás különösen akkor tekinthető bonyolultabbnak vagy költségesebbnek, ha a valódi hiba jelentősebb a jelzett hibánál, vagy ha a jelzett hibával összefüggő más hibák is feltárásra kerülnek. Szolgáltató a magasabb javítási díj iránti igényét a bevizsgálást követően köteles Megrendelőnek bejelenteni. Amennyiben Megrendelő a magasabb javítási díjat nem fogadja el, úgy a szerződést bármelyik Fél azonnali hatállyal felmondhatja. A kerékpár és kiegészítői javítását Szolgáltató a magasabb javítási díjban való megállapodást megelőzően csak saját kockázatára folytathatja. A javítás közben feltárt egyéb, előre nem egyeztetett hibát, addig nem szervizeljük, míg a tulajdonos  hozzájárulását nem adja. Értesítésként sms-t küldünk/ telefonálunk. Ebben az esetben jelentősen módosulhat a vállalási határidő, mely miatt felelősséget szervizünk nem vállal.
Amennyiben a bevizsgálás eredményeként Szolgáltató megállapítja, hogy a hiba nem javítható, vagy olyan ok merül fel, amely miatt a javítást megtagadhatja, jogosult a szerződéstől azonnali hatállyal elállni.

  1. A garanciális és kárfelelősség kizárása

Szolgáltató az általa végzett javításért 3 nap garanciát vállal. Átvételtől számított 3 naptári napon belül a kifogásolt hibát Szolgáltató telephelyén (javítás helye) köteles Megrendelő, munkalap és nyugta bemutatásával egyidejűleg jelezni.

A belső csere NEM garanciális!

Garanciális igény nem érvényesíthető:

  • Nem megfelelő használat vagy karbantartás hiánya esetén.
  • Szakszerűtlenül összeszerelt Kerékpár vagy alkatrészei javítása esetén.
  • A kerékpár és kiegészítői átvételekor nem jelzett, illetve nem észlelhető hibák tekintetében.
  • A típus és szériahibák tekintetében, mely esetben a gyártó által vállalt garancia a mérvadó.
  • Kopásból, elhasználódásból eredő hibák esetén!

 

 

  1. A javítás időtartama

Szolgáltató a munkalapon megjelöli a kerékpár és kiegészítői javításának várható időtartamát. Amennyiben a javítás időtartama a munkalapon jelzett időtartamot meghaladja, úgy erről Szolgáltató köteles Megrendelőt a vállalt javítási határidő leteltét megelőzően értesíteni. A javítás közben feltárt egyéb, előre nem egyeztetett hibát, addig nem szervizeljük, míg a tulajdonos, hozzájárulását nem adja. Értesítésként sms-t küldünk/ telefonálunk. Ebben az esetben jelentősen módosulhat a vállalási határidő, mely miatt felelősséget szervizünk nem vállal.

  1. A kerékpár és kiegészítői kiadása

Megrendelő a munkalapon rögzített várható elkészülési határidőt követő 3 munkanapon belül köteles a kerékpár és kiegészítőit Szolgáltatótól átvenni. Amennyiben Megrendelő a kerékpár és kiegészítőit a fenti határidőn belül nem veszi át, Szolgáltató jogosult bruttó 500,-Ft/nap tárolási díjat felszámítani.
Szolgáltatót a kerékpár és kiegészítői tekintetében követeléseinek biztosítása céljából kézizálogjog illeti meg. A kézizálogjog esetünkben maga a javításra átadott kerékpár. Amennyiben a munkalapon rögzített várható elkészülési határidőt követő 90 (kilencven) naptári napon belül Megrendelő a kerékpár és kiegészítőit nem veszi át, úgy Szolgáltató jogosult a Megrendelővel szembeni követeléseit a zálogtárgyból kielégíteni. A kerékpárt és kiegészítőit értékesítheti, melyből befolyó bevételből a munkadíjat és az addig felmerült tárolási díjat a Szolgáltató levonja.
Szolgáltató a kerékpár és kiegészítőit csak a munkalap bemutatása mellett adja ki Megrendelőnek. Szolgáltató a Megrendelő példányát képező munkalappal való visszaélés esetén az ebből eredő károkért nem vállal felelősséget. A munkalapot minden esetben be kell mutatni a kerékpár átvétele előtt!

  1. A díjfizetés

Megrendelő a javítási díjat legkésőbb a kerékpár és kiegészítői részére történő kiadásával egyidejűleg köteles Szolgáltatónak készpénzben megfizetni. Szolgáltató a díjfizetésig jogosult a kerékpár és kiegészítőit visszatartani.
Figyelem! Amennyiben a kerékpár és kiegészítői szennyezett, koszos bruttó 3000 Ft tisztítási díjat számítunk fel.
Szolgáltatót a Ptk. 397. § (2) alapján a szerződéssel kapcsolatos követelései biztosítására kézizálogjog illeti meg Megrendelőnek azon vagyontárgyain, amelyek a javítási szerződés következtében kerültek birtokába.

  1. Értesítések

Szolgáltató a Megrendelő részére szóló értesítéseket Megrendelő munkalapon feltüntetett elérhetőségére küldi meg. Az sms és e-mail  üzenet útján közölt értesítések a feladási napon tekintendők kézbesítettnek. A Megrendelőnél keletkező technikai hibák az értesítés kézbesített jellegét nem befolyásolják.
Megrendelő nem hivatkozhat elérhetőségei megváltozására, ha a változásról Szolgáltatót nem tájékoztatta. Amennyiben harmadik személy visszaél Megrendelő elérhetőségével, úgy az ebből eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

 

  1. A szerződés ideje

A javítási szerződés határozatlan időre jön létre, a szerződés annak teljesítésével szűnik meg. Felek a jelen ÁSZF-ben foglalt esetekben gyakorolhatják elállási, illetve felmondási jogukat.
Megrendelő a szerződéstől bármikor elállhat, köteles azonban Szolgáltató addig felmerült díját és esetleg felmerülő kárát megtéríteni.

  1. Adatkezelési, adatvédelmi szabályozás

Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a munkalapon megadott személyes adatait Szolgáltató saját rendszerében kezelje és tárolja, valamint a javítási szerződés teljesítése során felhasználja. Szolgáltató vállalja, hogy Megrendelő adatait biztonságosan kezeli, azokat harmadik személy részére nem adja ki.

ÁSZF KIVONATA

  • Minden esetben munkalapot veszünk fel!
  • A munkalapot a kerékpár visszaadásához be kell mutatni!
  • Az elvégzett munkákra, a kerékpár átvételétől számítva 3 nap garanciát vállalunk!
  • Nem garanciális javítás a belső csere!
  • A javítási határidő után 3 naptári napig tároljuk díjmentesen a kerékpárokat!
  • Az át nem vett kerékpárokat 90 nap eltelte után szabadon értékesíthetjük!
  • Garanciális igény bejelentése munkalap és nyugta/számla ellenében indítható!

 

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Telefon: +36-70-451-5526

e-mail: info@dunakerekpar.hu vagy dunakerekpar@gmail.com

Honlap készítés